Linn Merete Hanssen Skrevet Juni 18, 2023 Del Skrevet Juni 18, 2023 https://media.digitalarkivet.no/view/6607/34272/5 Hvilket sted kom forloverne fra? Kan det være Sør-gjeslingen eller Nord-gjeslingen? Helt til høyre står det om at hun har vært gift før. Jeg skjønner kun deler av det: Hendes første mand ... Skifte holdt. Skiftes.... .. .. av 16.12.1876 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillian Larsen Skrevet Juni 18, 2023 Del Skrevet Juni 18, 2023 Hei. Det hadde vært fint om du skrev hvilken vielse du mener, men utifra det du skriver tror jeg at jeg fant den rette. Hva som står på forloverene er jeg ikke helt siker på men Nordgj?? Merknaden er: Hendes første mand død. Skifte holdt. Skifterettens att. av 16.12.76. Linn Merete Hanssen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Simon Møll Skrevet Juni 18, 2023 Del Skrevet Juni 18, 2023 Forloverne er Ole H. Jensen og Johan Villiksen Nordgjesling. Linn Merete Hanssen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå