Gå til innhold
Arkivverket

Korleis finna scanna kyrkjebøker?

Reidar O. Meling
 Del

Recommended Posts

Hei. Noko har skjedd med Arkivverket og Digitalarkivet i det siste. Tidlegare var det utruleg enkelt å komma fram til staden der ein kunne bla gjennom scanna kyrkjebøker. No er det så tungrodd at eg har vanskar med å finna fram. Er det nokon som kan gi ei oppskrift på korleis me no kan finna fram til dei scanna kyrkjebøkene på enklest måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom flere år har det i Digitalarkivet nå stadig blitt gjort forandringer når det gjelder søkning.  Det har ikke alltid blitt enklere, så jeg kan trøste Reidar Meling med at ikke bare er ham som møter veggen.  Det sitter nok dataeksperter i Digtitalarkivet, men har de nok forståelse for publikum de henvender seg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Renate Hagen skrev:

På forsiden av digitalarkivet, rett under søkeboksen, står det «Skanna materiale». 

1 time siden, Alvin Andreassen skrev:

Gjennom flere år har det i Digitalarkivet nå stadig blitt gjort forandringer når det gjelder søkning.  Det har ikke alltid blitt enklere, så jeg kan trøste Reidar Meling med at ikke bare er ham som møter veggen.  Det sitter nok dataeksperter i Digtitalarkivet, men har de nok forståelse for publikum de henvender seg til?

Akkurat i dette tilfellet er det ikke gjort annen endring enn at lenka til de skanna arkivene har blitt flyttet opp til de andre lenkene til søkeskjemaer. Se skjermbildet nedenfor, jf. hva Renate Hagen skrev i sitt innlegg. Tidligere var denne lenka plassert lenger nede på sida, og før den tid kunne man bare finne den ved å åpne menyen. Så den burde være mer synlig nå.

Selve nettadressen til de skanna kirkebøkene har vært uendret siden 2015: https://media.digitalarkivet.no/kb/browse

Forslaget om å bokmerke nettadressen er også verdt å merke seg.

Skjermbilde 2023-06-19 kl. 17.20.31.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det spiller noen større rolle, men når var trådstarter sist innom Digitalarkivet? Det har da ikke skjedd så mye med søkefunksjonen på langt tid såvidt jeg erfarer.

For øvrig fint at lenken til Skannet materiale endelig er lagt inn på forsiden.

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle. Eg ser no denne lenka som dei har lagt opp til søkeskjemaet. Takkar så mykje dei som gjorde meg merksam på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Dag. Eg har vore borte frå "søkemodus" på Digitalarkivet ei stund, men ikkje meir enn eit par månader. Men på den tida har det skjedd noko med søkesystemet, men det kan godt henda at det har vore til det betre. I min alder (!) treng ein litt tid på å bli van med det nye.

Elles må eg leggja til at dette brukarforumet der ein kan leggja ut spørsmål i det offentlege rommet, er gull verdt. Det har vore til stor hjelp for meg svært mange gonger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider