Hanne Line Osberg Eide Skrevet Juni 20, 2023 Del Skrevet Juni 20, 2023 Når jeg har søkt opp kilder, og prøver å gå via lenkene (søk) , så får jeg bare feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Juni 20, 2023 Del Skrevet Juni 20, 2023 Det kan se ut til at de kildespesifikke søkene for kirkebøker enten er fjernet eller har fått endrede URLer. Om det har oppstått en feil, eller om dette er en planlagt endring, kan jeg ikke svare på, da jeg har fri denne uka. Jeg antar at andre som arbeider med Digitalarkivet kan følge opp dette i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Moe Skrevet Juni 20, 2023 Del Skrevet Juni 20, 2023 2 timer siden, Kristian Hunskaar (Arkivverket) skrev: Jeg antar at andre som arbeider med Digitalarkivet kan følge opp dette i morgen. Jeg vil også tro det skulle være mulig men det går nok langt ut i august før dette er ordnet opp i. Ref tidligere erfaring med Digitalarkivet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Skrevet Juni 20, 2023 Del Skrevet Juni 20, 2023 5 timer siden, Hanne Line Osberg Eide skrev: Når jeg har søkt opp kilder, og prøver å gå via lenkene (søk) , så får jeg bare feil. Problemet er meldt videre til våre utviklere. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Skrevet Juni 21, 2023 Del Skrevet Juni 21, 2023 Problemet er løst Hanne Line Osberg Eide og Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts