Gå til innhold
Arkivverket

FLORØ: Kven av brødrene Johansen er min bestefar?

Tove Ellingsund
 Del

Recommended Posts

Hei, eg har fått DNA-informasjon og ny slekt via My Heritage.  Min avdøde far Bjarte Finn Ellingsund ( født 02.01.1947-død 15.02.2015) FLORØ sin far er derved ukjent. Hans bestefar og bestemor på far-siden er derimot sikker. Fyrbøter Georg R Ananias Kinn Johansen født 23.12.1883 og døde 24.04.1960 fikk 10 born med si kona Anna Kinn Johansen ( f. Hovlan( født 10.06.1882 og død 16.12.1958) ( KINN; FLORØ; EIKEFJORD)

Dei fekk 6 soner: Aksel, Evald, Martin, Anfinn, Johan og Georg. Ut frå DNA treff på etterkommarar til dei 4 første, så er desse 4,  onklar til min far. Johan Johansen og Georg Johansen står att. Ein av dei er min bestefar. Slekta eg har kome i kontakt med har prøvd hjelpe meg utan hell.  Eg har kun bilde og navn. Elin er det tippa skal være datter av Johan Johansen, ho skal ha dødd for maks et par år sidan. Ho skal ha 2 søsken. Trolig bosted Bergen (?).  Georg Johansen skal angiveleg ha 2 born. Ein son og ei dotter.  Kan nokon hjelpe med å finne ut feks fødselsdato / dødsdato / bosted pg evt om dei har vore registrert innreise eller utreiseår Flora Kommune rett etter krigen? Evt navn på etterkommarar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georg Anton Johansen fødd 1. august 1921 i Florø og endra etternamnet til Kinn i 1952:

Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 3 (1917-1934), Fødte og døpte 1923, Side 27
https://www.digitalarkivet.no/kb60085779000029

Død 1990-07-06 i Skodje med bustadkommune Ålesund:
Døde 1951 - 2014
https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000003459871

Broren Johan Dreier fødd 10.11.1922 døypt same dag og innførd på lina under Georg Anton.

Endret av Sigurd Eliassen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsannonse i Sunnmørsposten 9.7.1990 OCR-versjon på NB:

"Min kjære mann. var kjet-re far, svigerfar, bestefar og morfar Georg Kinn f. 1.8 1921 døde bratt fra oss i dag. Gåseid. G. juli 1990. Olaug, f. Skotnes Geir Olav - Randi Inger Anne - Petter Arne Kari, Ingvild, Iiakon og Lars Begravelse fra Borgund"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Johan Dreyer Johansen
97 år, døde 18. april på covid-19-avdelingen på Fyllingsdalen sykehjem

5e2965e8-3e28-4dc3-a2c5-9934136ceae0?fit
Johan Dreyer Johansen sammen med barnebarnet Janne, som er tre år på bildet. Foto: Foto: Privat

Johan Dreyer Johansen beholdt sitt gode humør helt til det siste.

– Han var en slik type som alltid hadde en god replikk, forteller datteren Elin Mannseth.

Johan ble født i Florø, utdannet seg til stuert og jobbet til sjøs på Fylkesbaatane i alle år. Konen Lilly kom også fra Florø, men de to møttes i Bergen og fikk to barn.

– Det var ikke like gode ordninger som nå, så han var lite hjemme, sier Elin.

Da han pensjonerte seg som 60-åring, fikk han mer tid til hobbyer. Da ble det også endelig tid til å ta sertifikatet.

969bd6eb-9779-4db5-9857-6668ab6c64d8?fit
Johan Dreyer Johansen i yngre år. Foto: Foto: Privat

https://www.bt.no/btmagasinet/i/BRoWRE/de-doede-av-korona

Endret av Torbjørn Igelkjøn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georg budde i Florø i 1951 og på Stranda i 1952 då han vart gift.

https://www.nb.no/search?q="olaug skotnes"~3&mediatype=aviser&fromDate=19500101&toDate=19591231

Sitat

...oldemor Olaug Kinn f. Skotnes 26. november 1925 sovnet fredelig inn på Hatlane omsorgssenter, 1. mai 2015. Geir Olav Inger-Anne Petter Arne Kari, Ingvild, Håkon, Lars, 

https://www.nb.no/search?q="1. mai 2015. Geir Olav"&mediatype=aviser&fromDate=20100101&toDate=20191231

Endret av Torbjørn Igelkjøn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ynskjer å rette ei stor takk til Torbjørn, Sigurd og Lars for så god hjelp!  Dette er berre heilt fantastisk.  Det heile starta då eg var lita jente og nokon hadde fortalt ein person i slekta mi , at far til min far var ikkje den rette far.. Det var alt. For 17 år sidan byrja eg å leite. Prøve og feile. Så no nærmar eg meg svar på kven eg stammar frå. Ha ein nydeleg sommar!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider