Linn Merete Hanssen Skrevet Juli 5, 2023 Del Skrevet Juli 5, 2023 Jeg sliter med å tyde hva etternavnet til Helmer er og jeg tror moren heter Oline, men usikker på etternavnet. Kan noen hjelpe meg? Det er faren og moren til Ingvald Marius Harbak født 18.06.1900. Kirkebøker: Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Sør-Trøndelag, SAT/A-1456/656/L0693: Ministerialbok nr. 656A02, 1894-1913, s. 26 - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet Juli 5, 2023 Del Skrevet Juli 5, 2023 Helmer Menssen Eline Ovesdtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy-Petter Askim Skrevet Juli 5, 2023 Del Skrevet Juli 5, 2023 Etternavnet er også tydet som Hansen (I FT1900), men egentlig heter han Rikard Helmer Monsen Harbak, slik det fremgår bl.a. ved vielsen . https://www.digitalarkivet.no/search/persons/advanced?from=&to=&firstname=helmer&lastname=monsen&birth_year_from=1875&birth_year_to=1875&birth_date=&birth_place=&domicile=&position=&event_year_from=&event_year_to=&event_date=&related_first_name=&related_last_name=&related_birth_year=&sort=rel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå