Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Hei,

Jeg heter Jordan Siemianowski og jeg forsker fra Universitet i Szczecin som undersøker polsk-norske forbindleser i 20. århundre. I neste uke blir jeg i Trondheim. Jeg ville besøke Statsarkivet i Trondheim, men jeg forstår at det er stengt på denne tiden. I så fall er mitt spørsmål om jeg kan bestille arkivmaterialer fra Statsarkivet i Trondheim (0002 Sild til Polen 2 mapper SAT/A-4562/D/Dd/L0022/0002) til Riksarkivet i Oslo i september 2023.
Jeg vil være takknemlig for ansvaret
Beste hilsen

Jordan

Hei! 

Arkivverket sender ikke arkivmateriale mellom våre arbeidssteder for bruk på de forskjellige lesesalene. Mindre omfattende forespørsler om kopibestilling i spesifiserte arkivstykker (med arkivreferanse) kan sendes inn via følgende skjema: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/andre-henvendelser

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.