Gå til innhold
Arkivverket

Søker dødsannonse Bergen 2004

Bjørn Piro
 Del

Recommended Posts

Willy Kristian Berlund, født 1914, døde i Bergen 30 juli 2004. Jeg er interessert i familiemedlemmene som fremgår av dødsannonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med så sjelden navn er vel dette Wenche som ble gift i 1960

https://www.nb.no/items/c8309859825d31a645ee685b70d4c949?page=1&searchText="Wenche Berlund"

Bergens Arbeiderblad, fredag 6. mai 1960

lørdag 7. ds. av frk. Wenche Berlund og hr. Per Hauge. Adr.: Odd Fellows lokaler, Olav Kyrresgt. 49.

Endret av S_Olsen
feil i hva som ble med
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er vel broren

Formiddagsbryllup feires: lørdag 10. aug. av frk. Grete Smith-Hansen og hr. Jørgen Berlund. Adr. f. d.: Hotell Rosenkrantz. 

Bergens Arbeiderblad, fredag 9. august 1963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott - utvilsomt er dette barna til Willy Kristian Berlund. Jeg finner en Jørgen Berlund, f. 1940, død Hamarøy 22.8.2018. Søsteren Wenche er eldre (foreldrene giftet seg i 1938).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at det er kommet flere nye innlegg. Takk så langt. Av de 2 Berglund søsknene er Jørgen Berlund (f.1940) død i 2018. Han hadde kan hende barn i første ekteskap. Søsteren Wenche ble gift 1960  med Per Hauge og er kan hende fortsatt i live. Der var det sikkert også barn. Det er disse jeg ønsker å finne, men nå snakker vi jo om nålevende personer og det egner seg jo dårlig på et nettforum som dette. Berlund slekten kom fra Sverige og denne grenen er den eneste -  ut fra hva jeg kan se - som ikke har fornorsket etternavnet til Berglund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.