Svangwak Skrevet August 3, 2023 Del Skrevet August 3, 2023 Hej Arkivværket Jeg søker oplysninger om min bedstefars Erling Svangtun født 2.juni 1918 i Lavik, sin biologiske far Oskar Hansen om han blev “dømt” til at betale børnebidrag/underhold til barnet. Forældrene var ugifte, Erlings mor het Eli Nilsdatter Kirkebø. Kan ikke finde nogen oplysninger på denne Oskar Hansen som står opført til far til min bedstefar ? Kan ikke finde min bedstefars konfirmation i Høyanger/Kyrkjebø i 1932, kan dere hjelpe mig? tusind tak håper dere kan hjælpe mig. venlig hilsen Linn Svangtun Jepsen bosat i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet August 4, 2023 Del Skrevet August 4, 2023 Vi ber alle brukere om å ha både for- og etternavn med i visningsnavnet sitt. Bruksanvisning for hvordan forandre visningsnavn: https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn Ifølge kirkeboka er Oskar Hansen mekaniker, fra Kristiania(nå Oslo) og født i 1885. Normalt ville vi vist til lesesalsbesøk for å finne ut av en så gammel sak. Men du kan forsøke å sende inn en henvendelse via skjema, så kan vi se om vi kan finne farskapssak eller lignende som kan gi mer opplysninger om faren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå