Torbjørn Steen-Karlsen Skrevet August 4, 2023 Del Skrevet August 4, 2023 Jeg har en gang funnet denne kiklden, men kan ikke finne den igjen. Jeg surrær. Samlinger til kildeutgivelse, Diplomavskriftsamlingen, RA/EA-4053/H/Ha, s. 28. Den skal inneholde følgende? Laurits Ingvorsen med sin hustru Margrete Hansdatters ja og broren Halvor Ingvorsens samtykke selger «En af mine gaarder» Undesvold, liggende i Hem sogn, skylder årlig 2 ½ hud 6 lispund korn med bygsel til Even Halvorsen Nordby og hans hustru Margrete Ellefsdatter, før 150 spesidaler. Mvh. TSK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet August 4, 2023 Del Skrevet August 4, 2023 her kanskje? Samlinger til kildeutgivelse, Diplomavskriftsamlingen, RA/EA-4053/H/Ha, s. 28 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/sa10061002078539 Torbjørn Steen-Karlsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Steen-Karlsen Skrevet August 4, 2023 Forfatter Del Skrevet August 4, 2023 Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå