Gå til innhold
Arkivverket

Kven var far til Sjur Andersson Holsæter fra Årdal ? Står «bom fast» her……

Odd Tore Moen
 Del

Recommended Posts

Takk Ivar !

Dette var utruleg oppklarande. Eg var byrja å flytta fokus over til Luster kommune og byrja leitinga i Ættebøkene det ….

Eg skal gå igjennom ætteboka/bygdebkene i Årdal kommune som Jon Laberg har skildra i Natvig/Natvik.

Du kjem med nye opplysningar her Terje,som eg vil studere seinare i dag etter jobben. Kjem attende

Tusen takk

vh

odd tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans kones navn er Marita Sjursdatter, og deres barn heter Roland Andersen Natvik. Jeg søkte på Google, men jeg klarte ikke å finne ut hans fars navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Irisol skrev:

Hans kones navn er Marita Sjursdatter, og deres barn heter Roland Andersen Natvik. Jeg søkte på Google, men jeg klarte ikke å finne ut hans fars navn.

Takk for melding, Eg har fått fleire gode innspel og referanser knytt til Sjur Andersson Holsæter ! Har litt å arbeide med no framover. Veldig takksam !

vh

OTM

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Ivar S. Ertesvåg said:

Drengen Anders på Asperheim  ("Asprim") i 1701 er ei mistyding.  Sånn det er ført, høyrer han ("Anders Arnes. 14 føed i Lyster")

til på Natvik og er dreng for Ellend Ørbech. Bølgjestreken til venstre for drengenamna byrjar under "Natvigen" og alle fire skal lesast dit.

https://www.digitalarkivet.no/ft10041010274070

Ole på "Asprim" hadde tre søner og ingen drengar.

Drengar kunne ha ei nokså laus tilknytning til garden.

Men det var også to husmenn på Natvik i 1701: "Knud Anders. 60" med son "Anders Knuds. 14"

og på "Bermol under Natvig", Siur Anders. 64 med drengen Johans Erichs. føed i sognet"

Husmenn m.m. kjem i eiga liste etter bøndene:

(2. og 3. nedanfrå til venstre:) https://www.digitalarkivet.no/ft10041010274073

Det er ført endå ein husmann på "Bermaal" 3 linjer over også, utan at det er sagt høyre til Natvik. (Fleire plassar med dette namnet?)

For ordens skuld oppgjev eksaminasjonsprotokollen for matrikkelutkastet 1723 at det var

(berre)  éin husmann under Natvik.

Takk for korreksjon Ivar. Det var feil i mine kilder som er sekundær. Ser at det er lett å tyda feil her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider