Gå til innhold
Arkivverket

Søger efterkommere efter Norman Bøe, Larvik

Max Röhling
 Del

Recommended Posts

Jeg søger efterkommere efter : Norman Bøe, født i Larvik 1914-09-24,udvandret til Canada. 

Søger efterkommere som bor i Norge ????

Han var min morbror.. Hans søster, min mor hed , Gladys Mildred Bøe, gift Röhling, boede i Danmark.

Hilsen 

Max Röhling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Max Röhling said:

Jeg søger hans efterkommere som bor i Norge…….

Ja, de er nevnt i dødsannonsen……

Endret av Matthias Kolberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søn Kian Flindt Röhling, som nu bor i Finland, prøver at flytte til. Norge, og vil gerne møde sin familie, hvis det er muligt, men vi ved ikke hvordan vi finder Normans børn/ børnebørn ? kan du hjælpe…..??.    Det er meget vigtigt for ham ….og os…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Max Röhling said:

Hvor finder jeg deres , eller bare en af dem,….efternavn??.    de kan jo være gift og fået nyt efternavn ???

Av Tore og Borghilds barn er to sønner som mest sannsynlig har etternavnet Bøe.

(nålevende personer skal ikke omtales ved navn i dette forumet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld,

Harald Norman Bøe (1914-1985) ble gift i 1936 med Mabel A. Pettersen (1915-1992)

De hadde barna

Karin (1936-2009) og

Tore Norman Bøe (1939-2007)

Karin var i 1992 gift (eller samboer) med en Magnar, ukjent etternavn.

Karin hadde tre barn, nevnt i hennes dødsannonse. Deres etternavn er ukjent. Far kan være Magnar, eller også andre. 
Ragnar er trolig eldste datters ektemann.

Tore Norman giftet seg med Borghild i 1971. De fikk tre barn, nevnt i Tore Norman dødsannonse. De to sønnene heter trolig Bøe til etternavn.

Endret av Matthias Kolberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, undskyld jeg ikke er så god til det her…..dvs Erik ( Tores søn ) formentlig hedder Nøe til efternavn, og er ham jeg kan prøve at dinde i Norge??.

Har I “ de hvide sider” hvor man kan finde adresse og tlf nr???

…..men tusinde tak fordi du er så hjælpsom 

mange hilsener Max ( far til Kian som vil flytte til Norge )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved du hvordan jeg finder den rigtige Pål Bøe???.     for jeg har prøvet Facebook, og andre steder, men kan ikke rigtig finde ud af hvem der er den rigtige……..der er nemlig flere der hedder det samme ?????    Ja, undskyld, men jeg er bare en dum dansker der mangler lidt hjælp!!,   tak!!😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke må omtale  de personer som jeg kom til ovenover, …vil du så være så venlig at svare på min mail: maxrohling@hotmail.com……på mine spørgsmål……..jeg forstod det ikke helt…..men gøre det nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider