Trude Nilsen Skrevet September 27, 2023 Del Skrevet September 27, 2023 (endret) Presten "slurver" en del med a-ene sine i denne boka. Utover i boka har jeg sett Gaard skrvet som Gaord, Forpagter skrevet som Forpogter. Her skriver han Hougen, men i samme innføring har han også skrevet mars måned som Morts. Og da lurer jeg på om o-en i Hougen også er en slurvete a? Kjekt å vite til senere hva jeg gjør med a/o-ene hans. Nr. 15 Kirsti https://www.digitalarkivet.no/kb20051031010521 Endret September 27, 2023 av Trude Nilsen Glemte lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet September 30, 2023 Del Skrevet September 30, 2023 Dette er heilt vanleg for mange skrift-førarar. Liten a og liten o kan av mange skrivast heilt likt, og han som skreiv det, reagerte ikkje på det - han visste kva der sto. Eg meiner vi skal ta konsekvensen av dette og gjere det same. Ordet Forpogter finst ikkje, så det er tydeleg at han har meint Forpagter. Andre gonger kan det vere vanskelegare - meinte han Jon eller meinte han Jan? Då bør ein setje opp begge alternativa. Dette er mi meining og det er gjerne andre som er uenige. Trude Nilsen, Anne-Lise Hansen og Steinar Vasaasen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trude Nilsen Skrevet Oktober 1, 2023 Forfatter Del Skrevet Oktober 1, 2023 Tusen takk for svar. Aase R Sæther - Gloppen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå