Linn T Synes Skrevet Oktober 9, 2023 Del Skrevet Oktober 9, 2023 Hei. Jeg skulle gjerne vite hva som står før "marit andersdatter". Hun ble begravet, 73 år. Og er siste opførselen i juli for linken. I rad 4. tusen takk for all hjelp! https://media.digitalarkivet.no/view/7650/5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Oktober 9, 2023 Del Skrevet Oktober 9, 2023 Forsøk; d. 27. begroves her ved Næs Gulbrand Tørres[?] Qvinde Maret Andersdater 73 Aar gl: Mvh Linn T Synes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matthias Kolberg Skrevet Oktober 9, 2023 Del Skrevet Oktober 9, 2023 (endret) 3 minutes ago, Even Stormoen said: d. 27. begroves her ved Næs Gulbrand Tørres[?] Qvinde Maret Andersdater 73 Aar gl: Jeg kom til samme tolkning som deg, Even, men angående Tørres lurer jeg på om det kan være Løkens/Løchens. Det er noen rettelser over midtpartiet. Endret Oktober 9, 2023 av Matthias Kolberg Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn T Synes Skrevet Oktober 9, 2023 Forfatter Del Skrevet Oktober 9, 2023 1 time siden, Matthias Kolberg skrev: Jeg kom til samme tolkning som deg, Even, men angående Tørres lurer jeg på om det kan være Løkens/Løchens. Det er noen rettelser over midtpartiet. Tusen takk. Det skal nok helst være Løkens/Lochens. Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå