Linn T Synes Skrevet Oktober 21, 2023 Del Skrevet Oktober 21, 2023 Hei Jeg forsøker å tyde hovedpersonen på nr 52, Folmoe, sitt navn. Tord. Jeg klarer ikke få navn ut av bokstavene som jeg leser. setter pris på hjelp 🙂 Som alltid! https://media.digitalarkivet.no/view/35500/89/indv2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Oktober 21, 2023 Del Skrevet Oktober 21, 2023 Du meiner kanskje nr. 58 (som er "Folmoe"). Det står ikkje noko meir namn på han. "Tord brugger Er 43 Aar" ("bru(g)e(r)" står etter alle brukarnamna på denne sida). Linn T Synes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn T Synes Skrevet Oktober 22, 2023 Forfatter Del Skrevet Oktober 22, 2023 17 timer siden, Ivar S. Ertesvåg skrev: Du meiner kanskje nr. 58 (som er "Folmoe"). Det står ikkje noko meir namn på han. "Tord brugger Er 43 Aar" ("bru(g)e(r)" står etter alle brukarnamna på denne sida). åh, ja. var 58 jeg mente. beklager! Takk for hjelp! Det ga mye mer mening at det stod brugger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå