Gå til innhold
Arkivverket

Norrønafly bilde nr 15987

dn07943
 Del

Recommended Posts

For ca 30 år sidan registrerte Stedsnamn for garden Devik i Gloppen. Då hadde eg med einpapirkopi av eit flyfoto frå Norrønafly - nr 15987

dette fotoet syner godt busetnad i dette området. no har eg revidert  innsamlinga og skulle gjerne hatt dette bildet. Har søkt på nettet - men finn det ikkje.

Kan nokon hjelpe meg! På førehand takkI

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må rette visningsnamnet ditt til det rette namnet ditt ifølge regelverket her på forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på Google fortel meg at Fjellanger-Widerøe tok over rettane til Norrøna-samlinga, så du får prøve å kontakte dei.

Widerøe-skråfotosamlinga er skanna og lagt ut av Nasjonalbiblioteket. Spørsmålet er om dette også kan omfatte Norrøna-samlinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2023 den 0.09, Gunnar Sigdestad skrev:

Du må rette visningsnamnet ditt til det rette namnet ditt ifølge regelverket her på forumet.

@dn07943

For å endre visningsnavnet ditt kan du følge denne framgangsmåten - https://www.digitalarkivet.no/content/1144/velg-kontoinnstillinger

Endret av Egil Johannessen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Egil Johannessen skrev:

@dn07943

For å endre visningsnavnet ditt kan du følge denne framgangsmåten - https://www.digitalarkivet.no/content/1144/velg-kontoinnstillinger

Eg er heilt sikker på at h?n hadde endra visningsnamnet til det verkelege namnet då eg svarte i går, men no har h?n tydelegvis endra det på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.