Ole christian Torstrup Skrevet Oktober 27, 2023 Del Skrevet Oktober 27, 2023 Nr 52 Anders Foreldre ...... Elling Trulson bru (tror det er tittel før, noen som klarer den) Berta Malena Andersdatter. Så står der noe under der jeg lurer på? Også fadderene da....der sliter jeg. Noen som klarer den? https://media.digitalarkivet.no/view/6307/59 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Oktober 27, 2023 Del Skrevet Oktober 27, 2023 45 minutter siden, Ole christian Torstrup skrev: Elling Trulson bru (tror det er tittel før, noen som klarer den) Skipper Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Oktober 27, 2023 Del Skrevet Oktober 27, 2023 47 minutter siden, Ole christian Torstrup skrev: Så står der noe under der jeg lurer på? Saga[?] Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Oktober 27, 2023 Del Skrevet Oktober 27, 2023 50 minutter siden, Ole christian Torstrup skrev: Også fadderene da... Dorthe Trulesdatt[?]. Saga, Dotta[?] Andersdatter ib. Hans Andersen ib. Daniel Trulsen Broe [Brue?] Martin Trulsen Broe [Brue?] Mvh Ole christian Torstrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole christian Torstrup Skrevet Oktober 27, 2023 Forfatter Del Skrevet Oktober 27, 2023 Takk igjen Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Lauritzen Skrevet Oktober 28, 2023 Del Skrevet Oktober 28, 2023 Jeg lurer på om ikke første fadder kan hete Dorte Isaksdatter ? Ole christian Torstrup og Even Stormoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole christian Torstrup Skrevet Oktober 28, 2023 Forfatter Del Skrevet Oktober 28, 2023 Ikke lett å se. Jeg er nok mest enig med Dorte Trulsdatter på første. Kan Dotta Andersdatter være Dorte Andersdatter. I Så fall søster til mora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Oktober 28, 2023 Del Skrevet Oktober 28, 2023 2 timer siden, Kjell Lauritzen skrev: Jeg lurer på om ikke første fadder kan hete Dorte Isaksdatter ? Det er meget mulig. Ble litt ‘blind‘ av alle Truls-etterkommerne 😊 Mvh Ole christian Torstrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå