Trude Nilsen Skrevet Oktober 29, 2023 Del Skrevet Oktober 29, 2023 Hva er overstrøket før Hstr. Ragna her? nr. 6: Oskar Emanuel: https://www.digitalarkivet.no/kb20051031010585 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Oktober 29, 2023 Del Skrevet Oktober 29, 2023 For meg ser det ut som presten har skrive "Hstr" to gonger og strøke over første tilfelle. Trude Nilsen og Arkivverket - Marianne Herfindal Johannessen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trude Nilsen Skrevet Oktober 29, 2023 Forfatter Del Skrevet Oktober 29, 2023 Jeg syns også det. Han syns vel det førte ble klussete. Hvordan fører jeg dette? Det blir vel feil å bare føre Hstr %Hstr% ? Arkivverket - Marianne Herfindal Johannessen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Oktober 29, 2023 Del Skrevet Oktober 29, 2023 Det er i alle høve i samsvar med instruksen, sjølv om det ser klønete ut. Arkivverket - Marianne Herfindal Johannessen og Trude Nilsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trude Nilsen Skrevet Oktober 29, 2023 Forfatter Del Skrevet Oktober 29, 2023 16 minutter siden, Richard Johan Natvig skrev: Det er i alle høve i samsvar med instruksen, sjølv om det ser klønete ut. Du har helt rett.👍 Det er jeg som overtenker dette. Arkivverket - Marianne Herfindal Johannessen og Richard Johan Natvig reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå