Eden Nohr Skrevet Oktober 31, 2023 Del Skrevet Oktober 31, 2023 Hei! Arbeider for øyeblikket med masteroppgaven min, og dere har masse relevant i riksarkivet, som jeg kan søke tilgang til på lesesal. Det jeg lurte på var om det er muligheter for å lese/ arbeide med disse kildene fra et annet arkiv/by. F.eks. Trondheim (hvor jeg studerer). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet Oktober 31, 2023 Del Skrevet Oktober 31, 2023 Vi ber alle brukere om å ha både for- og etternavn med i visningsnavnet sitt. Bruksanvisning for hvordan forandre visningsnavn: https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn Beklager, vi har forlengst sluttet med å sende arkivsaker til andre arkiv da det har skjedd at materiale er komt på avveie ved slike anledninger. Men sjekk ut om noe av materialet er tilgjengelig i Digitalarkivet. Du kan eventuelt sjekke ut om noe av materiale du bruker kan oppfylle våre krav til bestiling av Digitalisering på forespørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå