Gå til innhold
Arkivverket

Ansatte ved Halmrast skole

Recommended Posts

Min bestemor jobbet ved Halmrast skole, senere Bredtvet Kompetansesenter avd Halmrast. Hun startet å jobbe der en gang på 50- eller 60-tallet, og var ansatt til hun ble pensjonist i 1998. Jeg ser at det ligger dokument som heter "Oversikt over ansatte" 1942-1972. Dette er klausulert. Er det mulig å få ut opplysninger om når min bestemor begynte å jobbe der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anita75 skrev:

Min bestemor jobbet ved Halmrast skole, senere Bredtvet Kompetansesenter avd Halmrast. Hun startet å jobbe der en gang på 50- eller 60-tallet, og var ansatt til hun ble pensjonist i 1998. Jeg ser at det ligger dokument som heter "Oversikt over ansatte" 1942-1972. Dette er klausulert. Er det mulig å få ut opplysninger om når min bestemor begynte å jobbe der? 

Du kan sende inn en henvendelse via skjema: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/andre-henvendelser#!/form/0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.