Gå til innhold
Arkivverket

Jul og nyttår 2023

Torbjørn Steen-Karlsen
 Del

Recommended Posts

Da tar jeg meg den store frihet og ønske hver og en av dere en

RIKTIG GOD JUL og et GODT NYTTÅR

Tusen takk for all hjelp jeg har fått i året som hat gått. Når ens eget hode tar litt for tidlig langhelg, er det fantastisk godt at det finnes Genelogiengler der ute.🤩🤩

Jeg dukker nok opp igjen til neste år.

FELIZ NAVIDAD, FROHE WEINACHTEN, JOYEUX NOÉL, HYVVÄ JOULUA.

🎅🤶🌲🤶🎅🌲🎅🤶🌲🤶🎅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til gamle og nye brukere så vel som ansatte 🎄Takk for mange morsomme oppgaver så vel som hjelp.
Helt juleferie blir det vel ikke her, men ut fra planene blir det nok mindre tid foran en dataskjerm.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle en vel overstått jul og et riktig godt nyttår som nå ligger foran oss . Jeg setter så umåtelig stor pris på alle de  utrolige flinke hjelpere og alle de som engasjerer seg i mine tråder - dere er utrolig til å hjelpe å finne løsninger på min slektsproblematikk selv om problematikken er ganske lik fra tråd til tråd , men utfordringene varierer stort - noe er enkelt og noe er komplisert  , men åkke som alt må jo på plass før man kan skape historier ut av det og dere er de viktigste bidragsytere til at brikkene faller på plass . 

Jeg ønsker også alle en vel overstått jul og et riktig godt nyttår som nå ligger foran oss også selvfølgelig til alle de som ikke engasjerer seg i mine tråder og hjelper meg å finne bitene i min slektsproblematikk . 

Jeg er heldigvis ikke skrudd sammen slik i mitt hode at jeg gjør forskjell på folk 🙂

Endret av Bjørn Andreas Johansønn Løkken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på med i det minste de beste ønsker for det nye året for alle i forumet. I dag sitter jeg med god oversikt over mine forfedre og deres ulike livshistorier etc. En gang (sånn ca 25 år siden) trodde jeg det ville gå fort å komme til bunns i utfordringene, men - heldigvis - den gang ei.  Flere her i forumet har gitt meg god hjelp, og andres erfaringer og tips har ført meg selv fram til kilder av stor betydning. Og noen ganger har det vært jeg som har kjent til noe som en annen har hatt interesse av.

Egentlig blir man aldri ferdig, selv når man tror at nå "får det være nok". I tillegg er det artig å se hva andre strever med, og innimellom kan det til og med treffe seg slik at man på slump kan sitte med informasjon som er viktig for en eller annen der ute - og vice versa. Så jeg forlater ikke forumet med det første - uansett!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider