Gå til innhold
Arkivverket

Søker 2 adresser i USA.

Bjørn Piro
 Del

Recommended Posts

Er det mulig å finne nværende adresser til følgende  2:

1) Todd Eric Pollack, f. Seattle, Washington 1964. Ektefelle: Janet Marie Pollack, f. Frasher, f. 1964.
Jeg hadde kontakt med Todd i 2003 og brukte da en email adresse som tydeligvis ikke gjelder lenger (tinnient@hotmail.com). Han bodde da i byen Everet, Washington.

2) Sherry Lynn Warp, f. Dolman, f. 1948. Ektefelle: Rick Alan Warp. f. 2.6.1948. Disse giftet seg i California.  Hun var fra Tacoma, Pierce county, Washington.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke enkelt! Først innlegget fra Jackie: Når jeg åpner vedlagte lenke får jeg til svar: Beklager du har blitt blokkert! Kunne du på annen måte fortelle hva du har funnet? Beklager dette.

Så til Sven. Du oppgir å  ha sendt meg et par PM. Gjelder det Facebook? Det er bare det at jeg ikke er på Facebook. Men jeg fikk opp en side med noen bilder av Sherry Warp, som jo er damen jeg leter etter. Kanskje er ditt råd å skrive et innlegg på Facebook siden hennes? Jeg har en bror som bruker Facebook, så da kan jeg sikkert be ham tre støttende til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bjørn Piro skrev:

Du oppgir å  ha sendt meg et par PM

Har sendt et par PM i innboksen  i brukerforumet med linker til Facebook for Sherry og Janet Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke enkelt! Først innlegget fra Jackie: Når jeg åpner vedlagte lenke får jeg til svar: Beklager du har blitt blokkert! Kunne du på annen måte fortelle hva du har funnet? Beklager dette.

Well, I wondered if that could work.  I just googled the full name in quotation marks and there were a number of services that popped up.  The link was at a site called True People Search.  But on the other hand Facebook might be a better suggestion all the way round if you are on Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider