Heidi.Aune Skrevet Desember 28, 2023 Del Skrevet Desember 28, 2023 Dokumenter og sakspapirer ved innvilget AAP. Er sakspapir/ vedtak tilbake til 2000 aekivert.? hvor er disse dokument arkivert?Hos hvem skal jeg be om innsyn/kopi av saksdokumenter.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet Desember 28, 2023 Del Skrevet Desember 28, 2023 42 minutter siden, h.aune skrev: Dokumenter og sakspapirer ved innvilget AAP. Er sakspapir/ vedtak tilbake til 2000 aekivert.? hvor er disse dokument arkivert?Hos hvem skal jeg be om innsyn/kopi av saksdokumenter.? Vi ber alle brukere om å ha både for- og etternavn med i visningsnavnet sitt. Bruksanvisning for hvordan forandre visningsnavn: https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet Desember 28, 2023 Del Skrevet Desember 28, 2023 43 minutter siden, h.aune skrev: Dokumenter og sakspapirer ved innvilget AAP. Er sakspapir/ vedtak tilbake til 2000 aekivert.? hvor er disse dokument arkivert?Hos hvem skal jeg be om innsyn/kopi av saksdokumenter.? Vil anbefale deg å ta kontakt med NAV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå