Bård Hansen Skrevet Desember 29, 2023 Del Skrevet Desember 29, 2023 Hei Kan noen hjelpe meg å tyde denne anonymiserte attesten? Jeg har kommet til (satt inn spørsmålstegn på det jeg ikke klarer): ? ? Attest Ola Nordmann født i Sted af Forældrene Ole Nordmann og Hustru Kari og boende i Sted ? gammel, er af mig Underskrevne Aar 1901 den 24 Juli ? med ?. Ved nøi- agtigt ? imellem den 7de og 9de Dag efter ? har jeg fundet alle de tegn, som vise dem at være de ægte ?; de vare nemlig hele og ?, opfyldte med en ? ?, i midten ? og omgivne med en rød sirkel; Ola Nordmann har da ordentlig gjennemgaaet de ægte ?, som ? for ?, hvilket herved paa ære og samvittighed bevitnes af Bergen den 1 Juli Aar 1901 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Desember 29, 2023 Del Skrevet Desember 29, 2023 Kokoppe-Attest 3 Aar gammel indpodet med Kokopper. Eftersyn .... efter Indpodningen ... ægte Ko- kopper; de ... og ubeskadigede, ... en klar Vædske, ... nedtrykkede og ægte Kokopper, som beskytte for Børnekopper, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Hansen Skrevet Desember 29, 2023 Forfatter Del Skrevet Desember 29, 2023 Aha. Tusen takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå