Marius Holm Enerud Skrevet Desember 30, 2023 Del Skrevet Desember 30, 2023 (endret) Heisan, Dette er kanskje litt mye å be om, men jeg prøver likevel: Jeg er interessert i å få tydet dette delebrevet her, tinglest 1799. Dessverre gjør den gotiske skriften og den dårlige tekst-kvaliteten det vanskelig for meg å tyde dette. Noen som har lyst å hjelpe meg? 🙂 Link til teksten (den starter øverst på venstre side): https://media.digitalarkivet.no/view/21676/459 På forhånd mange takk! mvh Marius Endret Desember 30, 2023 av Marius Holm Enerud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Holm Enerud Skrevet Januar 14, 2024 Forfatter Del Skrevet Januar 14, 2024 Jeg har forsøkt å starte men ikke mye jeg greier å tyde: 01 Læst Deele Brev No 7 (?) 24 Ski. Underskrevne Lars Kristoffersen og Søn Kristof- 02 fer Larsen tilstaar herved at have det (?) nedre Hovind, (?) lidet (?)tager 03 sin Begyndelse ved Kirken og gaaer Lige til (?)Bakken (?), (?) merket i Træer, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå