Gå til innhold
Arkivverket

Sjur Johanneson Grundeland f 15.8 1834, opplysningar om ekteskap og utvandring

Anne Marie Bøtun Øyri
 Del

Recommended Posts

Sjur reiste ifylgje mine opplysningar først frå Fresvik til Bergen der han gifte seg med Karen som kom frå Sogndal. Dei reiste begge til Amerika og budde først 3 år i Chicago, men enda til slutt i Kalmar der dei budde resten av livet. 

Me veit ein del om livet til ekteparet der borte, men manglar årstal for utreise frå Fresvik og frå Bergen samt når dei gifte seg. Også opplysningar om foreldra til kona. 

Takksam for hjelp.

Mvh

Anne Marie B Øyri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Finner en Johannes Sjursen Grundeland født 15. 8. 1834 død 6. 10. 1917 i Calmar, Winnishiek, Iowa

https://www.findagrave.com/memorial/133294076/johannes-sjursen-grundeland

Johannes Sjursen Grundeland

Photo added by Brady Fuller

Johannes Sjursen Grundeland

Birth
15 Aug 1834
Oppland fylke, Norway
Death
6 Oct 1917 (aged 83)
Calmar, Winneshiek County, Iowa, USA
Burial
Calmar, Winneshiek County, Iowa, USA

Han var gift to ganger, først med Karen Amundsdtr født 8.9.1832  død 1.3.1894
https://www.findagrave.com/memorial/133294277/karen-grundeland

De ble gift i Sogndal 3.12.1857 https://www.digitalarkivet.no/kb20070306610035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, her fekk eg ein god del fleire opplysningar om kvar første kona kom frå og om barn. 

Stussar litt når eg går inn på findagrave. Her er oppført: Other children med 4 stk som ikkje er opplista under barn. Den siste, Christine, var fødd i 1887 så viss dette er dotter til Johannes så er det neppe kona som er mora sidan ho då ville vera 56 år. 

To av dei, Bennie og Lewis, er begge fødde i 1875, så viss dei er brør, må dei vera tvillingar. 

Kan desse fire vera andre slektningar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lars Johannessen skrev:

Legger inn census 1895 https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-5YLM-P?view=index&action=view

Benny med alder 19 år, Lewis 20 år, Christine 17 år

image.thumb.png.1a8e6227e43c6e4c20f9220d143a2938.png

Her ser det ut til at Lewis og Ckristina er fødde i Norge. Dei er ikkje med i cencus 1880. Kan dette vera slekningar innvandra mellom 1880 og 1895?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina, du har rett. Eg finn syskena Lasse og Kristine Grundeland der iallfall Lasse utvandra i 1892. Dei hadde også ein bror Ellend fødd 1886 som utvandra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse drog i 1892, Kristine i 1894 og Ellend i 1905. Kristine døydde i 1895, så ho levde berre kort tid etter ho kom dit og døydde same året som Karen som dei då tydlegvis budde hjå.

Eg har leita etter Johannes og Kari (Karen) i utvandringslistene utan å finna dei. Kanskje nokon her er flinkare til å finna fram enn eg? Reiste nok frå Bergen og viss eldste sonen Andrew var fødd i Norge så må det vera etter 1859.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei skulle bu ei tid i Bergen vart det sagt, men her ser det ut som dei har flytta til Ohnstad i Aurland. Kanskje Bergen og Amerika etter 1861?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har dei reist i april-mai 1861. Sivert vart døypt i Aurland i mars. Burde vera mogeleg å finna han i utvandringslistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider