Göran L Skrevet Januar 3, 2024 Del Skrevet Januar 3, 2024 Hej, jag vet inte om det här är rätt forum men jag provar I samband med boutredning efter ett dödsfall så behöver jag få fram uppgifter om avlidna syskons barn till en dam som avlidit i Sverige men som var född i Norge. Finns det någonstans jag kan få hjälp med en sådan släktutredning och jag betalar såklart för det i så fall Mvh Göran Lidén Järpens Begravningsbyrå och Familjejuridik 004664710023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet Januar 3, 2024 Del Skrevet Januar 3, 2024 For hjelp til å finne arvinger kan du sende inn spørsmålet via skjema: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/andre-henvendelser#!/form/0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Göran L Skrevet Januar 3, 2024 Forfatter Del Skrevet Januar 3, 2024 Tack för det, jag provar detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Januar 3, 2024 Del Skrevet Januar 3, 2024 Lenke til tråd med ein viss relevans: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå