Alf Kristian Andreassen Skrevet Januar 6 Del Skrevet Januar 6 Vil bare få si: Imponerende produksjon av skannet materiale som blir lagt ut nær sagt daglig. Hvordan får dere det til? Jeg har, syns nå jeg da, en grei HP-printer på hjemmekontoret som kan skanne og kopiere det jeg trenger til mitt personlige bruk. Men den begynner å bli gammel og den kan før eller siden bli avskrevet. Hvilke skannere bruker dere i Arkivverket? Er de dyre? Har dere gode innkjøpsordninger og kan eventuelt publikum henge seg på "gode dealer"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Januar 8 Del Skrevet Januar 8 Arkivverket har mange forskjellige skannere; alt fra store og små bokskannere, skannere for ulike spesialformater til bunkeskannere (med automatisk inntrekk) til ensformede dokumenter. Prisene på disse varierer fra noen få titusener til flere hundre tusen. Arkivverket gjennomfører vanlige anbudskonkurranser og har ingen innkjøpsordninger som publikum kan henge seg på. Alf Kristian Andreassen og Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts