Leif Erik Thorstensen Skrevet Januar 10, 2024 Del Skrevet Januar 10, 2024 Kan noen bistå med å tyde hva som står skrevet på denne? Usikker på om det i det hele tatt er norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Hohler Skrevet Januar 10, 2024 Del Skrevet Januar 10, 2024 Norsk er det, men rettskrivningen er ikke akkurat fra noen ordbok... Jeg mangler en del ord, men er rimelig sikker på En Hiort er rask og har...[?] ...[?] til Fods rondt Om Reise. 1819[?] Kanskje jeg klarer litt mer senere når jeg får tenkt meg om og snudd tegnene rundt i hodet noen ganger. Eller noen andre trår til med resten. Leif Erik Thorstensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy-Petter Askim Skrevet Januar 10, 2024 Del Skrevet Januar 10, 2024 31 minutter siden, Inger Hohler skrev: Eller noen andre trår til med resten. Kan det være dette (dansk ordspråk): https://www.nb.no/items/4e092fcc206988a84fd33c97b29f563e?page=229&searchText="en hjort er rask og højt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Hohler Skrevet Januar 10, 2024 Del Skrevet Januar 10, 2024 Der knakk du nok koden Roy-Petter. Det må være lett forkortet og endret for å få plass til tallerknen. En Hiort er rask og ...[?jeg får det ikke til å passe med høit mon] Kneise[?] den let til fods langt om Reise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Januar 10, 2024 Del Skrevet Januar 10, 2024 En Hiort er rask og hand kan Kneise. Den let til fods langt om Reise. 1819. Leif Erik Thorstensen og Inger Hohler reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå