Peter M Skrevet Februar 2, 2024 Del Skrevet Februar 2, 2024 Hej, I samband med min fars födelse 1923 dog hans mor. Pappa blev först placerad på barnhem i Oslo, därefter adopterad/alternativt fosterhemsplacerad hos en familj i Moss. Finnes några register i arkiven där jag kan leta efter mer detaljerad information? Hilsen, Peter Myrseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Februar 2, 2024 Del Skrevet Februar 2, 2024 Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnhild K. Brænd Skrevet Februar 3, 2024 Del Skrevet Februar 3, 2024 (endret) Jeg har funnet trådstarters far. Sender PM. Endret Februar 3, 2024 av Ragnhild K. Brænd Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Kröger Skrevet Februar 3, 2024 Del Skrevet Februar 3, 2024 Byarkivet i Oslo kan ha fødselsmeldingen. Jeg har selv hentet ut fødselsmeldinger på min familie. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå