Jan Eikeland2 Skrevet Februar 6, 2024 Del Skrevet Februar 6, 2024 (endret) Ønsker å få dette så korrekt som mulig. Håper noen kan hjelpe med de 2 øverste. Endret Februar 6, 2024 av Jan Eikeland2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Februar 6, 2024 Del Skrevet Februar 6, 2024 (endret) Auf der Hauptstrasse in Telechany Links Ordonnanzoffizier Leutnant Dingel Oktober 1916 Strasse in Beresa-Katuschka September 1915 Das Patrouillen-Gelände der 1. Komp. L.I.R.2 bei Telechany Oktober 1916 Rokitno-Sümpfe Strasse in Beresa-Katuschka August 1915 Endret Februar 7, 2024 av Gunnar Sigdestad Even Stormoen og Inger Hohler reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Hohler Skrevet Februar 6, 2024 Del Skrevet Februar 6, 2024 Jeg leste først L. J. R. 2, men så kom jeg på at min bestefar av og til skrev gotisk I, som har strek over, og sjekket at det var vanlig i Tyskland med gotisk I ganske lenge. Jan Eikeland2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Eikeland2 Skrevet Februar 6, 2024 Forfatter Del Skrevet Februar 6, 2024 (endret) hei. Imponerende tyding.Litt gotisk innslag OG tysk samtidig blir litt mye for meg. Endret Februar 6, 2024 av Jan Eikeland2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå