Tore Jørgen Løwe Skrevet Februar 7, 2024 Del Skrevet Februar 7, 2024 Jeg trenger litt hjelp med gravleggelse nr 54 Modum kirkebøker, SAKO/A-234/F/Fa/L0002: Ministerialbok nr. 2, 1741-1782, s. 778-779 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20061220650705 Hva er det siste ordet før Knud Ellevsen og hva står det etter Knud Ellevsen? mvh Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Februar 7, 2024 Del Skrevet Februar 7, 2024 Tror det står, med forkortelser her skrevet helt ut: 54 Samme Dag ved Heggen Kirke indlegslem Knud Ellevsen død paa Strand gammel 60 aar Strand er jeg ikke helt sikker på, den er i så fall skrevet veldig trang og sammenklemt. Sammenligningsgrunnlag ved Strand Ey (nr. 50). Det kan også være noe annet, men jeg kjenner ikke gårdene i området. Even Stormoen og Tore Jørgen Løwe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 7, 2024 Del Skrevet Februar 7, 2024 Tror det står Død paa Aamot. Mvh Tore Jørgen Løwe og Espen Tjernshaugen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Februar 7, 2024 Del Skrevet Februar 7, 2024 1 minute ago, Even Stormoen said: Tror det står Død paa Aamot. Det er slett ikke umulig 👍 Tore Jørgen Løwe og Even Stormoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Jørgen Løwe Skrevet Februar 7, 2024 Forfatter Del Skrevet Februar 7, 2024 Takk til begge to! Jeg lurte også på om det stod Aamot og det er definitivt et sted/gård på Modum. Strand kan jeg i farten ikke huske å ha hørt om der. Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå