Marina Skrevet Februar 10, 2024 Del Skrevet Februar 10, 2024 Hei! Jeg driver med slektsforskning på min farfar side. Så lurte på om det var noe mulighet for hjelp. Sliter med å finne slekt oppi Karlsøy område. Vet kirkebøker har gått tapt oppi Tromsø. Mvh Marina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Februar 10, 2024 Del Skrevet Februar 10, 2024 2 timer siden, Marina skrev: Hei! Jeg driver med slektsforskning på min farfar side. Så lurte på om det var noe mulighet for hjelp. Sliter med å finne slekt oppi Karlsøy område. Vet kirkebøker har gått tapt oppi Tromsø. Arkivverket utfører ikke slektsgransking, men gjør arkivmateriale tilgjengelig for alle i Digitalarkivet og på våre lesesaler. Dersom du stiller et konkret spørsmål i Brukernes eget forum og oppgir alt du vet, som kan være relevant, er det stor sjanse for at noen vil ha interesse av å hjelpe deg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå