Karsten Lien Skrevet Februar 23, 2024 Del Skrevet Februar 23, 2024 Jeg har søkt opp grunnboka for eiendommen 163/20 Knausen i Ringerike kommune, men da får jeg opp grunnboka for 164/1 Kjos. Kan det rette grunnboksbladet settes inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Februar 23, 2024 Del Skrevet Februar 23, 2024 3 timer siden, Karsten Lien skrev: Jeg har søkt opp grunnboka for eiendommen 163/20 Knausen i Ringerike kommune, men da får jeg opp grunnboka for 164/1 Kjos. Kan det rette grunnboksbladet settes inn? Her er det indekseringsfeil som berører flere eiendommer f.o.m. gnr. 163 bnr. 20 t.o.m. gnr. 165 bnr. 1. Jeg rapporterer dette videre til de som vedlikeholder grunnbokstjenesten, og så sender jeg deg en e-post med de to sidene for gnr. 163 bnr. 20. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karsten Lien Skrevet Februar 24, 2024 Forfatter Del Skrevet Februar 24, 2024 Takk for raskt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå