John kogstad Skrevet Februar 26, 2024 Del Skrevet Februar 26, 2024 Hei i følge familien kjøpte min oldefar en gård på Kokstad i Gjerdrum i 1860 da han flyttet dit fra Aurskog som enkemann med 4 barn under 10 år. Jeg lurer på hvor i arkivet jeg kan finne opplysninger om dette? Kommune: Gjerdrum. Gnr.62 Mvh John Gunnar Kogstad Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Februar 26, 2024 Del Skrevet Februar 26, 2024 2 timer siden, John kogstad skrev: Hei i følge familien kjøpte min oldefar en gård på Kokstad i Gjerdrum i 1860 da han flyttet dit fra Aurskog som enkemann med 4 barn under 10 år. Jeg lurer på hvor i arkivet jeg kan finne opplysninger om dette? Kommune: Gjerdrum. Gnr.62 Du kan lete opp eiendommen i panteregistrene og der se hva slags dokumenter, herunder skjøter, som er tinglyst på eiendommen: https://media.digitalarkivet.no/tl/preg/browse?municipalities[]=0234&place= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå