Camilla jensen Skrevet Mars 8, 2024 Del Skrevet Mars 8, 2024 Jeg Skulle gjerne ha funnet en Lanfsviker sak på Marthe Henriette Sofie Fjeld født 03-05-1886 i Borge. Har klart å finne at det skal være en dom på hu men hvor kan jeg finne den ? legger ved link til der her funnet det jeg har i dag Marthe Henriette Sofie Fjeld - Register til Landssvikarkivet for Sarpsborg politikammer - Digitalarkivet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Flood Skrevet Mars 8, 2024 Del Skrevet Mars 8, 2024 Saken er ikke digitalisert. Så da må du henvende deg til Arkivverket, og så må de sjekke om saken er vurdert fra før, eller om den er fritt tilgjengelig: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning/landssvik#!/form/0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Grasto Skrevet Mars 9, 2024 Del Skrevet Mars 9, 2024 Camilla: send meg gjerne en direkte mail på post at grasto.net Jeg har ikke selve dommen, men antakelig bakgrunnen for at det ble kjørt en sak. mvh Magne Grasto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camilla jensen Skrevet Mars 9, 2024 Forfatter Del Skrevet Mars 9, 2024 1 time siden, Magne Grasto skrev: Camilla: send meg gjerne en direkte mail på post at grasto.net Jeg har ikke selve dommen, men antakelig bakgrunnen for at det ble kjørt en sak. mvh Magne Grasto Hei , jeg får bare opp feil ang din Mail . Men min Mail er : meg.camilla@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå