Gå til innhold
Arkivverket

Vesle Jenny vart f.og d. i juli mnd 1957 (i Haugesund/Avaldsnes, Rogaland), men kor finnes ho registrert?

Recommended Posts

https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000001421107

Eg finne dette, men det er også alt som finnes. 

Eg har vore i kontakt med krk.kontoret i Avaldsnes og Haugesund (ho døydde visstnok på sjukehuset i Haugesund).

Eg lurar på kvar denne opplysninga kjem frå, når ikkje ho finnes i krk.bøkene? Finne verken fødsel/dåp eller dødsfallsregistrering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trudde eg hadde fleire opplysningar ein stad, no fann eg dei: Jenny vart f. 01.07.1957 ho døydde 09.07.1957. Det står også at ho ligge i ei ukjent grav på Vår Frelsers Gravlund, i Haugesund.

Dersom det er mogeleg å finna henne, finnes kanskje ei eldre søster også? Ho vart fødd 28.11.1950 og døydde 30.11.1950, ligg også i ukjend grav på Vår Frelsers Gravlund i Haugesund. Ingen namn desverre, men ho var også ei Lønning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mariann Stokken skrev:

https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000001421107

Eg finne dette, men det er også alt som finnes. 

Eg har vore i kontakt med krk.kontoret i Avaldsnes og Haugesund (ho døydde visstnok på sjukehuset i Haugesund).

Eg lurar på kvar denne opplysninga kjem frå, når ikkje ho finnes i krk.bøkene? Finne verken fødsel/dåp eller dødsfallsregistrering!

Har du sjekket om det fins noen dødsmelding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenkte faktisk på det når eg skreiv fyrste melding, at det har eg ikkje forsøkt. Kanskje det er dødsfallsmeldingar opplysningane i lenka kjem frå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Kilden «Døde 1951-2014» er en nær komplett liste over døde nordmenn i denne perioden. Dette er et arkivuttrekk som er lagd av Folkehelseinstituttet (FHI) på bestilling fra prosjektet Historisk befolkningsregister (HBR). Uttrekket ble avlevert fra FHI i februar 2019.»

I Norge får Dødsårsakregisteret ved Folkehelseinstituttet melding om alle dødsfall, i likhet med Folkeregisteret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Anne-Lise!

Så då er vel den fyrste jenta som døydde også registrert i dette registeret, det var jo allerede i 1950, så ho er ikkje med i denne oversikta. Ho frå 1957 finnes ikkje andre stader enn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anne-Lise Hansen skrev:

«Kilden «Døde 1951-2014» er en nær komplett liste over døde nordmenn i denne perioden. Dette er et arkivuttrekk som er lagd av Folkehelseinstituttet (FHI) på bestilling fra prosjektet Historisk befolkningsregister (HBR). Uttrekket ble avlevert fra FHI i februar 2019.»

I Norge får Dødsårsakregisteret ved Folkehelseinstituttet melding om alle dødsfall, i likhet med Folkeregisteret.

Og denne informasjonen finner man fram til, ved å klikke på "Gå til full kildeinformasjon" fra https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000001421107

18 minutter siden, Mariann Stokken skrev:

Så då er vel den fyrste jenta som døydde også registrert i dette registeret, det var jo allerede i 1950, så ho er ikkje med i denne oversikta. Ho frå 1957 finnes ikkje andre stader enn her.

Det finnes helt sikkert annen dokumentasjon på dette dødsfallet, men du finner ikke noe mer i Digitalarkivet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja, eg har eit håp om å finna det/dei i dødsfallsprotokollen. Må eg ha fullmakt frå slektningar for å få opplysningar frå den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mariann Stokken skrev:

Takk for svar! Ja, eg har eit håp om å finna det/dei i dødsfallsprotokollen. Må eg ha fullmakt frå slektningar for å få opplysningar frå den? 

Det er litt uklart hva slags opplysninger fra dødsfallsprotokollen du er ute etter. Du har visst både navn, fødselsdato og dødsdato for jenta som døde i 1957, og jeg antar at du vet hvem foreldrene er. En dødsfallsprotokoll har ikke så mange opplysninger utover dette.

Dette forumet er rådgivende. Om du ønsker oppslag, må du henvende deg til Arkivverket: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg skjønar det er litt uklart  🙂  

Grunnen er nok at desse barna _aldri_ vart snakka om i familien, ikkje før over 40 år etter dei vart fødde og døydde! 

Og sidan eg heller ikkje har klart å finna dei i nokon protokollar til no, har det blitt litt sånn "må berre finna ut om dei er innført nokon stad!!" 

Det heile starta med at me ynskte finna kvar dei vart gravlagde, når ingen ting fantes, vart "søket" utvida!  Og desto meir vaks nysgjerrigheten!!

Ja, eg kjende godt begge foreldra, dei er begge døde for mange år sidan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det var heilt vanleg på denne tida og endå lenger, å berre legge dødfødde born i kista til ein tilfeldig samtidig avdød på same sjukehus. Dei færraste foreldre fekk vite kva grav barnet låg i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer, men det som er "rart" og trist her, er at Jenny som vart fødd i 1957, levde ei veke! Og likevel er det ikkje mogeleg å finna dåpen i verken Haugesund eller Avaldsnes! 

Jenta som vart fødd i 1950 levde 2 dagar, skulle tru at ho vart døypt også, men det står det ingenting om i notata som mor til desse to skreiv ned.

• Liker 1
  • Trist 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider