Gå til innhold
Arkivverket

Finnes det fødsels og dåpsdata på Uektefødte Anne Ellingsdatter nest nederst på venstre side ?

Bjørn Andreas Johansønn Løkken
 Del

Recommended Posts

Kun dåpsdato eod. Die – samme dag – 6t S.a Tr. [to innførsler opp, sjette søndag etter trefoldighet] 5 juli.

Og meldt Fogden 17[?] Nov:

Mvh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Even Stormoen skrev:

Kun dåpsdato eod. Die – samme dag – 6t S.a Tr. [to innførsler opp, sjette søndag etter trefoldighet] 5 juli.

Og meldt Fogden 17[?] Nov:

Mvh

Tusen hjertelig takk kjære @Even Stormoen noe muligens dumt spørsmål . Jeg siterer deg ; eod. Die – samme dag  . Skal dette bety født og døpt på samme dag - 5 juli 1807 ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, samme dag/dato som skrevet ovenfor. Dette er prestens embedshandlinger, dåpen. Ingen fødselsdag oppgitt.

Mvh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da avslutter vi denne saken @Even Stormoen min venn og tusen hjertelig takk . Da ønsker jeg deg som sedvanlig en gnistrende og flott dag videre fylt med masse gode opplevelser 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.