Beate Tollefsen Skrevet April 27, 2024 Del Skrevet April 27, 2024 Kan noen se hva som står under merknader for barn nr 6? Strømm kirkebøker, SAKO/A-322/F/Fa/L0004: Ministerialbok nr. I 4, 1878-1899, s. 15 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20060530090347 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anfinn Bernaas Skrevet April 28, 2024 Del Skrevet April 28, 2024 Død strax efter Fødselen Døbt af [uklart] af Enke Inge borg Ellefsen Smedstuen i Over vær af Kone Mathea Larsen Sten […]dalen og Moderen. Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy-Petter Askim Skrevet April 28, 2024 Del Skrevet April 28, 2024 (endret) Kan det stå: Nr. 6 Død strax efter fødselen døet? af. Hmdbt af Enke Inge borg Ellefsen Smedstuen i over vær af kone Mathea Stomperuddalen og Moderen Endret April 28, 2024 av Roy-Petter Askim Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anfinn Bernaas Skrevet April 28, 2024 Del Skrevet April 28, 2024 Stomperuddalen er nok rett. Stomperud er nabogarden til Helgerud der foreldra budde. Men det skal vera Moderen og ikkje Foreldrene! Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy-Petter Askim Skrevet April 28, 2024 Del Skrevet April 28, 2024 Ja, jeg rettet til moderen og slo opp Stomperuddalen. Men på andre linjen sliter jeg. Der mener jeg det står døet af, men kan også være døbt, som han i så tilfelle gjentar med Hmdbt. 15 minutter siden, Anfinn Bernaas skrev: Stomperuddalen er nok rett. Stomperud er nabogarden til Helgerud der foreldra budde. Men det skal vera Moderen og ikkje Foreldrene! Anfinn Bernaas og Beate Tollefsen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anfinn Bernaas Skrevet April 28, 2024 Del Skrevet April 28, 2024 Det er nok Døbt. Skrivaren har komme litt skeivt ut, uttrykt seg litt klønete, og så er det blitt som det er blitt. Støttar Hmdbt. Roy-Petter Askim og Beate Tollefsen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy-Petter Askim Skrevet April 28, 2024 Del Skrevet April 28, 2024 Enig i døbt nå. Ser han senere veksler på hjemmedøbte og Hmdbt. (s. 22/26). Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Mai 24, 2024 Forfatter Del Skrevet Mai 24, 2024 Beklager at jeg ikke har takket for svarene tidligere. Det har vært lenge siden jeg har hatt tid til korrekturlesing🙈⚽️😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå