Ole christian Torstrup Skrevet Juni 6, 2024 Del Skrevet Juni 6, 2024 Dåp nr 89 Født 14.12.1820, døpt 24.12. Jeg leser foreldrene som Knud Gabrielsen men resten der klarer jeg ikke. Noen som klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Mølmen Tollefsrud Skrevet Juni 6, 2024 Del Skrevet Juni 6, 2024 Ufullstendig forsøk: (...?...) og Hustrue Rachel Jonasdtr, boende i Stav: Ole christian Torstrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole christian Torstrup Skrevet Juni 6, 2024 Forfatter Del Skrevet Juni 6, 2024 7 minutter siden, Trond Mølmen Tollefsrud skrev: Ufullstendig forsøk: (...?...) og Hustrue Rachel Jonasdtr, boende i Stav: takk for forsøket. Jeg ville bekrefte eller avkrefte at Gabriel er sønn til disse https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000008838060 Rachel/ Berthe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Juni 6, 2024 Del Skrevet Juni 6, 2024 "Knud Gabrielsen, Dagleier og Hustru Rachel Jonasdtr, boende paa Stav". Det er ikkje noko grunnlag for tvil om "Rachel" her. Ole christian Torstrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole christian Torstrup Skrevet Juni 6, 2024 Forfatter Del Skrevet Juni 6, 2024 Takk, da er det ikke barn til de jeg søker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå