Gå til innhold
Arkivverket

Register for nyare skifteprotokollar for Sunnfjord

Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Det er nyleg lagt ut fleire nyare skifteprotokollar for Sunnfjord. Det finst i dag eit søkbart register til desse, men dette går berre til 1845. Eg lurer difor på om det vil bli lagt ut register til diverse skifteprotokollar etter 1845.

I Arkivportalen finn eg dette:

Screenshot_20240728_005142_Opera.thumb.jpg.9c6710f3f7ece1df1b4bcac5d732d693.jpg

Og dette

Screenshot_20240728_005232_Opera.thumb.jpg.183af2ceb4c8d517e31fcd439c30e83f.jpg

Som det går fram av det siste skjermbiletet er det lagt på rikeleg med klausular på desse registera, som altså endar i 1918.

Om det ikkje blir lagt ut noko register i Digitalarkivet lurer eg på om det vil vere mogeleg å bla i- og evt. avfotografere desse registera på lesesalen i Bergen. Vil dette evt. krevje lang saksbehandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i alle fall se at disse skifteregistrene (seriene Hga og Hgb i arkivdel 1) p.t. ikke er registrerte for skanning. Å få skifteregistrene skanna er ikke noe urimelig ønske eller noen urimelig forventning, men undertegnede har ikke myndighet til å love noe på Arkivverkets vegne. Jeg skal imidlertid formidle ønsket videre.

Klausulene i katalogen er "arvede" og generelle klausuler fra overordnet nivå, som gitt alderen på informasjonen i skifteregistrene ikke kan ha praktisk betydning. Du vil sikkert kunne få disse skifteregistrene utlevert på lesesalen i Bergen uten forutgående saksbehandling, men det lønner seg alltid å bestille på forhånd, slik at verdifull lesesalstid ikke går bort til framhenting fra magasinene.

Skjermbilde 2024-07-29 kl. 12.46.36.png

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
På 29.7.2024 den 12.49, Arkivverket - Kristian Hunskaar skrev:

Jeg kan i alle fall se at disse skifteregistrene (seriene Hga og Hgb i arkivdel 1) p.t. ikke er registrerte for skanning. Å få skifteregistrene skanna er ikke noe urimelig ønske eller noen urimelig forventning, men undertegnede har ikke myndighet til å love noe på Arkivverkets vegne. Jeg skal imidlertid formidle ønsket videre.

Klausulene i katalogen er "arvede" og generelle klausuler fra overordnet nivå, som gitt alderen på informasjonen i skifteregistrene ikke kan ha praktisk betydning. Du vil sikkert kunne få disse skifteregistrene utlevert på lesesalen i Bergen uten forutgående saksbehandling, men det lønner seg alltid å bestille på forhånd, slik at verdifull lesesalstid ikke går bort til framhenting fra magasinene.

Skjermbilde 2024-07-29 kl. 12.46.36.png

Ulike ting gjer at eg er "basta og bunden", og difor ikkje kjem meg til Bergen med det fyrste.

Men kom det noko ut av formidlinga av ynsket mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2024 den 16.46, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Men kom det noko ut av formidlinga av ynsket mitt?

Jeg ser at protokollene har blitt registrert for skanning, men de har ikke blitt skanna ennå. 

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som ventar på noko godt ventar ikkje forgjeves heiter det. Takk for hjelpa med å få desse protokollane sett opp til skanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider