Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Et sensommerlig hjertesukk

Recommended Posts

Selv om skrifttyding er en kjær hobby og jeg griper enhver anledning til å prøve meg på (nesten) ethvert tydespørsmål som kommer i min vei, i pur egoistisk læretrang, så har jeg en liiiten oppfordring – med fare for å virke snurt og jålete:

Det er veldig hyggelig å få en tilbakemelding om ‹hjelpen› har vært nyttig eller ei. I det minste en indikasjon på at et svar har blitt lest. Særlig av noen som tydeligvis har skjønt at her må man (utrolig nok) velge å «følge» sitt eget emne for å bli varslet om svar i samme. Dét er ikke enkelt å få med seg som nykommer, så ‹newbees› uten dén kunnskapen er herved fritatt fra dette hjertesukket 😉 

‹Fritagelsen› gjelder også selvsagt alle gode ‹kolléger og venner› her inne som jeg etterhvert har utvekslet mangt et tastetrykk med. 🙂

Inkludért deg, Sølvi, som siste ‹respondør› – «for ordens skyld». 😉

Klar over at det fortsatt er ferietid for noen, men har man tid til å spørre – så . . .

Kort sagt: Sukk.

Mvh

PS: Og her ser jeg at flere kunne føle seg støtt – ojoj – ikke min mening å furte over timegamle (kun) innlegg som er ubesvarte, det er når dagene går avgårde i mangfoldighet at jeg blir litt trist til sinns.

Endret av Even Stormoen
Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/345596-et-sensommerlig-hjertesukk/
Del på andre sider

Som en av de mange som har mottatt mye, veldig god hjelp fra deg vil jeg gjerne sende deg en stor takk! 🌷 Men jeg tror du har mange takknemlige fans der ute. ☺️ Skrifttyding krever både tid, kunnskap og erfaring, og det er vanlig folkeskikk å takke for hjelpen.

Sølvi

• Liker 1

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.