Gå til innhold
Arkivverket

Et sensommerlig hjertesukk

Even Stormoen
 Del

Recommended Posts

Selv om skrifttyding er en kjær hobby og jeg griper enhver anledning til å prøve meg på (nesten) ethvert tydespørsmål som kommer i min vei, i pur egoistisk læretrang, så har jeg en liiiten oppfordring – med fare for å virke snurt og jålete:

Det er veldig hyggelig å få en tilbakemelding om ‹hjelpen› har vært nyttig eller ei. I det minste en indikasjon på at et svar har blitt lest. Særlig av noen som tydeligvis har skjønt at her må man (utrolig nok) velge å «følge» sitt eget emne for å bli varslet om svar i samme. Dét er ikke enkelt å få med seg som nykommer, så ‹newbees› uten dén kunnskapen er herved fritatt fra dette hjertesukket 😉 

‹Fritagelsen› gjelder også selvsagt alle gode ‹kolléger og venner› her inne som jeg etterhvert har utvekslet mangt et tastetrykk med. 🙂

Inkludért deg, Sølvi, som siste ‹respondør› – «for ordens skyld». 😉

Klar over at det fortsatt er ferietid for noen, men har man tid til å spørre – så . . .

Kort sagt: Sukk.

Mvh

PS: Og her ser jeg at flere kunne føle seg støtt – ojoj – ikke min mening å furte over timegamle (kun) innlegg som er ubesvarte, det er når dagene går avgårde i mangfoldighet at jeg blir litt trist til sinns.

Endret av Even Stormoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en av de mange som har mottatt mye, veldig god hjelp fra deg vil jeg gjerne sende deg en stor takk! 🌷 Men jeg tror du har mange takknemlige fans der ute. ☺️ Skrifttyding krever både tid, kunnskap og erfaring, og det er vanlig folkeskikk å takke for hjelpen.

Sølvi

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at man bare kan bruke ett av de (idiotiske, men til tider praktiske) emojiene om gangen, føyer jeg her til et skriftlig og dyptfølt:

Takk for gode ord!

Mvh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så heter det vel EN emoji, selv om det er et ‹symbol›.  

Ikkje greitt å verta gamal. 😉

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider