Gå til innhold
Arkivverket

Klokkarbok, Balestrand, Fjærland, 1880-1916. Foreldre forveksla m/ forlovede.

Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

Ved eit søk inne på hist.reg oppdaga eg at AMF på denne klokkarboka har skreve far til brudgom og brur. 
Mens ein i klokkarboka KUN har forlovere. 

Oldefar min sitt andre ekteskap her: 

https://www.digitalarkivet.no/kb20070424620072

eller:  https://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070424620072.jpg

———-

Sidan dette er gjort på ALLE, burde der væra lett for DA, v/ Arkivverket å fjerna desse fedrane, som altso er forlovere.

Forvekslinga blir tydelig eit ekstra problem for Lars Holden i hist.reg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2024 den 22.42, Jon Sværen skrev:

Har eg gjort det «kunst-stykket» å innformera DA på feil plass / stad ?

Du har nok registrert det på feil plass. Denne gruppen er for de som er med på dugnaden med DA og korrekturlese filen de har fått tilsendt og kontrollere det opp i mot det aktuelle skannede materiale. Det finnes sikkert endel andre feil og mangler i den filen og hvis du spør DA i en annen gruppe her vil du nok få til svar at det ikke blir rettet opp før filen er korrekturlest av frivillige og publisert på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er relatert til korrektur av AMF-materiale, og Arkivverket betjener dette forumet, så spørsmålet er i og for seg greit plassert, selv om det p.t. ikke foregår noen dugnad på akkurat denne kirkeboka.

Men spørsmålet ville kanskje vært bedre plassert i "Spørsmål og meldinger om tekniske feil og metadatafeil i Digitalarkivet": https://forum.arkivverket.no/forum/65-spørsmål-og-meldinger-om-tekniske-feil-og-metadatafeil-i-digitalarkivet/

Jeg vet ikke hvorfor du ikke har fått respons ennå; det kan være mye å ta tak i etter sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar frå begge to !

Min tanke / ide var at ein strauk / sletta BEGGE «foreldra» sidan dette IKKJE er foreldra, men forlovere !

Og at dette var noko ein kunne gjera lettvint og einkelt i DA, utan at ein måtte be om revidering av alt frå allmugen.

Eit arbeid som burde væra einkelt å gjera, skulle ein tru.

Då vært Klokkarboka ståande med KUN brudgom og brud, dato og årstal og alder på brurefolka.

———-

Dersom DA har god kontakt m/ Lars Holden & co, vil neste skritt væra å gje dei i hist.reg melding om denne endringa.

Tankane mine er ikkje alltid synkronisert med tankar i DA, det skal væra sikkert og visst.

Vi får håpa på «vår mann» Kristian …….. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår forslaget, som sikkert er teknisk gjennomførbart, men da tilrettelegging av søkbare data ikke er mitt arbeidsfelt, kan jeg ikke gi noe forpliktende svar på Arkivverkets vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider