Gå til innhold
Arkivverket

Laila Yvonne Halvorsen, f. 05.06.1944 - Aage Halvorsen f. 02.07.1937 d.10.10.2015

Svein Bjarne Johansen
 Del

Recommended Posts

Laila Yvonne (vet ikke om hennes fødselsnavn) sitt navn dukker opp i et grunnboksblad fra 1980. Hun blir gitt et skjøte. Men personen har jeg ikke funnet med flere navnvariabler bl.a. på NB.no. Det antydes fra familie at hun var gift med Aage Halvorsen, og har ikke funnet verifisering av dette. Trenger litt hjelp til finne Laila Yvonne Halvorsen.

Fra grunnboksblad 1980.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Svein Bjarne Johansen skrev:

Laila Yvonne (vet ikke om hennes fødselsnavn) sitt navn dukker opp i et grunnboksblad fra 1980. Hun blir gitt et skjøte. Men personen har jeg ikke funnet med flere navnvariabler bl.a. på NB.no. Det antydes fra familie at hun var gift med Aage Halvorsen, og har ikke funnet verifisering av dette. Trenger litt hjelp til finne Laila Yvonne Halvorsen.

Fra grunnboksblad 1980.jpg

Jeg må legge til at Aage Halvorsen kommer fra Moss og bodde der, Kanskje Rygge eller Kambo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, jeg har dødsannonsen, men han giftet seg på nytt han Aage. Det er Laila må finne ut av, Det er Solveig som står som pårørende i annonsen, samt 2 barn som jeg heller ikke vet hvem som er deres mor, det er ikke Solveig i alle fall. Jeg har funnet Jeanette, men ikke Tarjei. Noen i familien mener barna har 2 forskjellige mødre.
stream_file.php?booking_id=1061590&type= 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Svein Bjarne Johansen skrev:

Laila Yvonne (vet ikke om hennes fødselsnavn) sitt navn dukker opp i et grunnboksblad fra 1980

Gjelder Bjerget 37.

Her selger hun i 1995 image.png.2112b3bb1aceff19dea95f4ac5a5fb80.png

https://www.nb.no/items/67b5e8668138f847215cf9dc5fe7e793?page=11&searchText="laila yvonne christiansen"

• Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lars Johannessen skrev:

Takk for interessant lenke. Jeg prøvde å finne mer om brudgommen, og fikk svar at han var født i 1931 og død i 1987. 
https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000003507013
Iflg en anne kilde fra Mheritage står det også at de ble skilt, men ikke når. Hvis dette er den riktige brudgommen, synes jeg det bare var så stor aldersforskjell.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Svein Bjarne Johansen skrev:

Takk for interessant lenke. Jeg prøvde å finne mer om brudgommen, og fikk svar at han var født i 1931 og død i 1987. 
https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000003507013

Moss Avis, onsdag 22. juli 1987 (nb.no)

Jeg innrømmer at det er med blande følelser jeg deler lenken til denne dødsannonsen.

Dødsannonsen i seg selv er grei - den er fra 1987, men jeg synes at noe av diskusjonen i denne tråden er problematisk.

Deler av diskusjonen omhandler personer som helt sikkert lever i dag, og det bør vi være varsomme med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider