Gå til innhold
Arkivverket

Johannes Rasmusen Valsvik, korleis gjekk det han i Amerika

Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

3 timer siden, Lars Kittilsen skrev:

Jeg finner ham på en passasjerliste fra 1903 også. 

Johannes Valsvik - Ellis Island og andre New York passasjerlister, 1820-1957 - MyHeritage

Der er han registrert som 21 år, og det kan jo tenkes at fødselsåret har "sklidd ut".

Broren Ole står som kontaktperson.

Under ser vi Ola R Valsvik. Det må være de yngre broren. 
I notatene står det at han skulle besøke Bertin - en annen bror.

image.png.785f7def8f0ae4f8ddcbde9f54b277e0.png

De to Johannes'ene her er sannsynligvis Johannes Knudsen og Johannes Jakobsen Valsvik. Begge reiste fra Bergen 16.3.1903 https://www.digitalarkivet.no/search/3/100017?fornavn=&etternavn=valsvik&kjonn=&bosted=&fodestad=&fodselsdato=&fodselsaar=&alder=&stilling_stand=&familiestilling=&aar=1903&utreisedato=&reisemal=&ankomstdato=&linje=&skip=&agent=&pass=&nytt_yrke=&aarsak=&utreisehavn=&ekspdato=&kontraktdato=&herred=&fogderi=&prgjeld=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes R. bor ikke sammen med broren Ole og hans familie i 1900

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6X9Q-8F?view=index&personArk=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AM9SW-M6J&action=view

Navn Ole Valsolk
Kjønn Male
Alder 30
Fødselsdato  

Fødested Norway
Sivilstand Married
Rase White
Years Married 5
Relasjon til husstandens overhode Head
Fars fødested Norway
Mors fødested Norway
Type hendelse Census
Hendelsesdato 1900
Sted for hendelse  

Linjenummer 35
Arkbokstav A
Arknummer 7
Tilknyttet publikasjonsnummer T623
Tilknyttet navn The U.S. National Archives and Records Administration (NARA)

Ole Valsolks ektefeller og barn

Sønn
M
1
Minnesota

Datter
F
5
Minnesota

Hustru
F
25
Minnesota

Sønn
M
3
Minnesota

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Lars og Anton for de har funne fram til no !

Kjem heimatt ca kl 18 (norsk tid) og då skal eg gje eit meir fyldigt svar.

---

Lars J: FT 1900 om Ola den eldste; det var då eg byrja å stussa ang Johannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Lars Johannessen said:

og Johannes Jakobsen Valsvik. Begge reiste fra Bergen 16.3.1903

Mange Johannes Valsvik. Jeg la ut en Johannes Valsvik (kanskje Johannes J, vanskelig å lese folketellingen) på side 1. Denne Johannes J Valsvik kan være den i 1905 Minnesota State Census.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton og Lars J.

De har begge 2 emigrering i 1903. Johannes Jakobsen Valsvik = nr 2.744 i «Ein stad skal ein væra», utv bokji frå 1989 av Rasmus Fotefar Sunde (RS).

RS skriv at denne Johannes var farmar i Grand Forks co, N-Dakota og døydde ugift 26.6.1961: John Walswick.

Johannes Knutson Valsvik, nr 2.745 i Utv.bokji av 1989: Farmarb nær St Paul, Min. Kom heim att. Døydde i Arnafjorden i 1972.

https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000002106817

Denne Johannes er syskjenabodn til «min» Johannes ! 
Tipp-oldefar min Rasmus og broren Knut kom begge frå Modalen til Valsvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jon Sværen skrev:

Og det blir ikke enklere når det er flere Ole-er og Ola-er ...

Jeg ser faktisk at det står "cousin" til Ole i emigrasjonen i 1903.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, Jon Sværen said:

De har begge 2 emigrering i 1903. Johannes Jakobsen Valsvik = nr 2.744 i «Ein stad skal ein væra», utv bokji frå 1989 av Rasmus Fotefar Sunde (RS).

RS skriv at denne Johannes var farmar i Grand Forks co, N-Dakota og døydde ugift 26.6.1961: John Walswick.

John J. Walsvick

in the U.S., Find a Grave® Index, 1600s-Current

NameJohn J. Walsvick

Birth Date10 Apr 1882

Death Date26 Jan 1961

CemeteryMemorial Park Cemetery

Burial or Cremation PlaceGrand Forks, Grand Forks County, North Dakota, United States of America

Has Bio?N

https://www.findagrave.com/memorial/25633367/john-j.-walsvick?_gl=1*i6m1of*_gcl_au*Mzg4ODkwNzg1LjE3MjM2NDYyNDA.*_ga*MTUwODUyOTc5LjE3MjM2NDYyNDA.*_ga_4QT8FMEX30*OWQxYWQxZjItY2ZiNy00MWU2LTlmYTktNzRkY2JlNDAzMWQ3LjI4LjEuMTcyNDg2NTE4OS40NC4wLjA.*_ga_LMK6K2LSJH*OWQxYWQxZjItY2ZiNy00MWU2LTlmYTktNzRkY2JlNDAzMWQ3LjIxNy4xLjE3MjQ4NjUxODkuMC4wLjA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutes ago, Jon Sværen said:

Johannes Knutson Valsvik, nr 2.745 i Utv.bokji av 1989: Farmarb nær St Paul, Min. Kom heim att. Døydde i Arnafjorden i 1972.

https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000002106817

Johannes K Valsvik

in the Web: Norway Burial Index, DIS-Norge, 1700-2010

NameJohannes K Valsvik

Gendermale

Death Date1972

Burial PlaceVik, "Sogn og Fjordane", Norway

Age90

Birth Date1882

https://www.ancestry.com/discoveryui-content/view/1631897:70487?ssrc=pt&tid=54708543&pid=370024982717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton ! 

Du har 26 januar 1961 som dødsdato på Johannes J. Rasmus Sunde må ha «blingsa» når utv.bokji har 26.6.1961.

——-

Eit spyrsmål til deg Anton: 

Dersom «min» Johannes drog til Canada, korleis er det med Anectry og My Heritage på opplysningar som har m/ Canada ?

Det EG har høyrt om FamilySearch, så er det tålig gode på USA, men lite på Canada. 
Har eg rett ? Eller bommar eg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er no i ferd med å søkja innsyn på Statsarkivet i Bergen ang dødsfallet til far til Johannes:  Rasmus i nov 1925.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, Jon Sværen said:

Du har 26 januar 1961 som dødsdato på Johannes J. Rasmus Sunde må ha «blingsa» når utv.bokji har 26.6.1961.

——-

Eit spyrsmål til deg Anton: 

Dersom «min» Johannes drog til Canada, korleis er det med Anectry og My Heritage på opplysningar som har m/ Canada ?

Det EG har høyrt om FamilySearch, så er det tålig gode på USA, men lite på Canada. 
Har eg rett ? Eller bommar eg ?

Jeg vil si det samme for Ancestry.com. Bra i USA, men lite i Canada.

Problemet er at lite data blir transkribert i Canada. Neste folketelling er 1931. I USA er siste folketelling 1950.

"Welcome to Library and Archives Canada’s blog series on the 1931 Census! This was the seventh census in Canadian history. The release of the 1931 Census records is an excellent opportunity to learn more about ourselves as a country. The lives of over 10 million people who were living in Canada in 1931 will be unveiled very soon. By law, personal information in a census cannot be made public until 92 years after the census was completed. We have been waiting a long time for this, and the date of the release is fast approaching."

https://thediscoverblog.com/2023/05/11/why-we-are-excited-about-the-1931-census/

Endret av Anton Hagelee
Lenke til kommentar
Del på andre sider