Ole christian Torstrup Skrevet September 10, 2024 Del Skrevet September 10, 2024 Hei Jeg jakter bilbrev fra skip bygget i Stavanger og ryfylke, samt Bergen og Hardanger. Finnes disse scannet eller hvor kan jeg finne disse? Søker i perioden 1837-1877 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet September 11, 2024 Del Skrevet September 11, 2024 Ein kan finne bilbrev i ekstrarettsprotokollane ,tingbøker og notarialprotokollar. Det fins register til bilbrev for Sunnhordland som er laga ved Statsarkivet i Bergen. Statsarkivet i Stavanger har alfabetiske register over bilbrev frå Ryfylke og Karmsund sorenskriver samt frå Stavanger byfogdembete. Eg kjenner ikkje til slike register frå Hardanger. Bergen byarkiv skal også ha noko her: https://www.bergenbyarkiv.no/oppslagsverket/2009/01/15/bilbrev/ No er vi helst eit rådgjevande forum, men då det ikkje er så store filer, så legg eg dei for Sunnhordland her. (Og så skal eg undersøke mulighetene for å få det publisert alle tre i Digitalarkivet) Bilbrev Sunnhordland - database.pdf Bilbrev Sunnhordland 1861-1888.pdf Ole christian Torstrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå