Randi Johansen Skrevet September 22, 2024 Del Skrevet September 22, 2024 Hei. Jeg mangler noen ord fra dåpen til Maren Nicoline. Har skrevet med rødt det jeg ikke forstår.. Takknemlig for hjelp:-) https://www.digitalarkivet.no/kb20070604640357 Forældrenes Navne: Et uægte Barn. Faderen, Enkemand Niels Norman Wiig, Moderen Pigen Karen Krist. Sivertsdatter. ?? Barnet født 26. Februar. Hans 2det og hendes 1. Leiermaal. Barnets Navne: Maren Nicoline. Faddrene: Samuel Bugge Giæver fra Maursund. Lensmand Parelius, ?? Ørgina ?? Ragnild Parelius ibid, og Maria ?? ibid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet September 22, 2024 Del Skrevet September 22, 2024 "sammesteds" det er kanskje "Moursund" (1. fadder), "Lensmand Parelius" stemmer. "Mad. Ørgina Gotin(?) Selsæt, " "Maria Parelius ibid." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randi Johansen Skrevet September 23, 2024 Forfatter Del Skrevet September 23, 2024 Tusen takk for den dyktige hjelpen du alltid gir:-) Birger Carlsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Carlsen Skrevet September 23, 2024 Del Skrevet September 23, 2024 Hei Randi! Jeg vet jeg spikker fliser nå, men jeg leser Maren Nicolina. Mvh, Birger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randi Johansen Skrevet September 23, 2024 Forfatter Del Skrevet September 23, 2024 Jeg liker flisespikking! Takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå