Gå til innhold
Arkivverket

På hvilke grunnlag ble denne tråden sperret - (Kanskje på tide jeg finner meg en ny hobby?)

Ivar Moe
 Del

Recommended Posts

Råder det fullstendig Anarkisme her på digital arkivet nå, eller kan vi få oppgitt en plausibel begrunnelse?

Mvh

Ivar Moe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det åpenbart er lettere å stenge temaet enn å fjerne årsaken til at det ble en svær sak av en liten fille ting.

• Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart ikke nødvendig å ta opp krangelen i enda en tråd. 

Kan vi nå la alt dette ligge og fokusere på det vi faktisk er her for, nemlig å hjelpe hverandre med slektsspørsmål, diskutere kilder og slektsnyheter osv.? De som fortsatt sliter med å forholde seg til (mer eller mindre) anonyme forumdeltagere kan la være å svare dem (det er ikke lenger krav om å oppgi fullstendig navn, selv om det oppfordres til det). De andre kan fortsette som før med å svare og hjelpe til så godt de kan.

DTH

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rune Thorstensen skrev:

Fordi det åpenbart er lettere å stenge temaet enn å fjerne årsaken til at det ble en svær sak av en liten fille ting.

Ja dessverre, og veldig trist og skuffende. Det åpenhjertige innlegget til Even fortjener en bedre skjebne og svar. Men makta rår....

Ivar

Endret av Ivar Moe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tippar at det var det siste innlegget i tråden som avgjorde, og at nok var nok. Er ein misnøgd med modereringa bør dette takast opp direkte med moderatorane i staden for i form av endelause diskusjonar/kranglar i forumet.

Eg er elles heilt einig i det som Dag skriv ovanfor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No stenger vi av denne diskusjonen mens tonen fortsatt er høfleg og grei. 😊

• Liker 1
  • Takk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Arkivverket - Anita Riise locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.