Gå til innhold
Arkivverket

Gjestelister Kongehuset 1800-talet?

Siri Beate Gjerde
 Del

Recommended Posts

Eg er på leit etter gjestelister/protokollar, bordplasseringslister og liknande frå kongehuset på 1800-talet. Eg veit at det svenske Riksarkivet har sånn type informasjon frå det tidsrommet, men berre frå aktivitetar i Sverige. Eg har sett gjennom hierarkiet hos Arkivverket utan å finne noko som går særskilt på dette. Eg har også vore i kontakt med arkivet på slottet som ikkje har noko frå den tida.
Grunnen til at eg er ute etter dette er for å finne ut om ein person som blei invitert dit fleire gongar faktisk var der. Er det nokon som kjenner til om det finst sånn type informasjon og eventuelt kva det ligg under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en del av hoffets arkiv som er overført til Riksarkivet, men hvis det ikke er "finsortert" nok så kan det jo bli litt leting, ja ...

DTH

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivkatalog for arkivet AV/RA-S-3707 Det Kongelige Slott, Hoffetatenhttps://www.arkivportalen.no/entity/46fc8140-8d5c-4c33-b655-9705885319cd

Arkivkatalogen ser dessverre ut til å være lite konkret med hensyn til innhold; de enkelte arkivboksene er bare beskrevet som "Hoffsjefens dokumenter" o.l. Dermed vil det formodentlig være nødvendig å gjennomgå utvalgte deler av arkivet på Riksarkivets lesesal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Arkivverket - Kristian Hunskaar skrev:

Arkivkatalog for arkivet AV/RA-S-3707 Det Kongelige Slott, Hoffetatenhttps://www.arkivportalen.no/entity/46fc8140-8d5c-4c33-b655-9705885319cd

Arkivkatalogen ser dessverre ut til å være lite konkret med hensyn til innhold; de enkelte arkivboksene er bare beskrevet som "Hoffsjefens dokumenter" o.l. Dermed vil det formodentlig være nødvendig å gjennomgå utvalgte deler av arkivet på Riksarkivets lesesal.

Eg har årstal og dato/månad for invitasjonane, så eg prøver meg på ei konkret bestilling.

Endret av Siri Beate Gjerde
Lenke til kommentar
Del på andre sider