jonny kristiansen Skrevet Oktober 26, 2024 Del Skrevet Oktober 26, 2024 Hei!Jeg håper det er noen der ute som kan gjøre søk etter Aslaug Sæhl i dødsannonser. Hun døde 7/11 -2000 i Oslo. Jeg håper at det finnes noen slektninger i dødsannonsen. Vennlig hilsen Jonny Kristiansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matthias Kolberg Skrevet Oktober 26, 2024 Del Skrevet Oktober 26, 2024 Så vidt jeg kan se er dette alt som er nevnt etter henne og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matthias Kolberg Skrevet Oktober 26, 2024 Del Skrevet Oktober 26, 2024 Men dette kan kanskje være et spor å følge. Fra Romerikes blad 11.10.2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny kristiansen Skrevet Oktober 26, 2024 Forfatter Del Skrevet Oktober 26, 2024 Hei igjen!Tusen hjertelig takk Matthias.Jeg var spesielt interessert i navnene på ungene.Og fikk delvis bekreftet d min avdøde mor sa til meg for noen år tilbake. D eneste som gjenstår er og finne ut når Torill ble født. Men nok en gang tusen takk for hjelpsomheten din.Vennlig hilsen Jonny Kristiansen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Oktober 26, 2024 Del Skrevet Oktober 26, 2024 33 minutter siden, jonny kristiansen skrev: D eneste som gjenstår er og finne ut når Torill ble født. Her er alder og utgivelsesdato for avisa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny kristiansen Skrevet Oktober 26, 2024 Forfatter Del Skrevet Oktober 26, 2024 Tusen hjertelig takk Espen!Ha ei god helg. Vennlig hilsen Jonny Kristiansen. Espen Tjernshaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå