Odin Roll-Hansen Skrevet Oktober 29, 2024 Del Skrevet Oktober 29, 2024 Hei jeg er interessert i historiske partiprogrammer for Miljøpartiet de Grønne. Vet dere hvor jeg kan finne det? Mvh Odin Roll-Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet Oktober 30, 2024 Del Skrevet Oktober 30, 2024 Jeg gjorde et søk på Arkivportalen, men kan ikke se at vi har mottatt relevant arkivmateriale. Anbefaler deg derfor å ta kontakt med partiet selv eller sjekke om et bibliotek kan hjelpe deg med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Roll-Hansen Skrevet Oktober 31, 2024 Forfatter Del Skrevet Oktober 31, 2024 Tusen takk for svar. Er det et spesielt bibliotek som kan ha slik materiale? mvh Odin Roll-Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet November 1, 2024 Del Skrevet November 1, 2024 Spør hvilket som helst bibliotek; de kan sjekke om det er mulig å låne inn fra andre, ev. Nasjonalbiblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå